Nytt

Ja jag vet.. Skulle lagt ut bilder på stället. Massor av annat har kommit i vägen så det har inte hunnits. Tålamod. :P

Har förresten skapat en ny blogg. En kodad blogg där jag har total kontroll på utseende och helt reklam fri. Men det bästa är att ingen, och då menar jag INGEN kan läsa den om den inte har ett användarnamn och lösenord som jag eller någon annan betrod har skapat och sen givit till dig.
Där kommer jag skriva oncensurerat och i skoningslöst sanning/åsikt om allt från navelludd till vad jag vill göra med en regering.

Så om du känner dig intresserad och tror att du är en värdig vän till mig eller sambon, så skicka ett mail till: [email protected]

Ni som vill försöka komma in på den... försök.
  • Nya bloggen


  • Kommer givetvis förtsätta skriva här, men då lite mera rumsrent så att säga. :P

    Dagens bild.


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback