Tåsvikt

Den satans tån gör ondare nu en när jag knäkte den. Halva foten är blå och tån svullen. Inget att göra... Bar ta det lugnt och vänta ut skiten.

Bror var tvungen att vara katt vakt ett par dagar, men ska komma på torsdag i stället. Sen så ska grabbarna grus hugga tag ordentligt på dagarna och öla lite på kvällarna. :)

Sanna ska jobba i Järna helgen. Så det blir en boys night på fredag.

Har fixsat lite i hagarna i dag. Sanna mest. Kan ju knappt ta mig frammåt som saggt. Sågade iaf ner några döda träd med motorsågen och började hugga upp ett tända eld små pinnar föråd i vedboden. Så helt onyttig var jag inte idag iaf. ;)

Sanna gjorde svampstuvning med lök idag. Smakade verkligen smaskens!

Funderar en del på att kontakta If Metall och låta dom veta hur det går till på ett företag jag tidigare har arbetat på. Som tex.... Hur LAS fungerar i praktiken på detta företag. Eller hur det inte fungerar.

Dagens bild.


Kommentarer
Postat av: vampireslave

hahaha! vilken rolig bild! =) du jag fick en idé, ska höra med mor min om jag kan få långa hennes bil någon helgdag framöver. verkar enklare att köra till er än att krångla för att hitta ett tåg med barnvagnsplats, eftersom det tydligen är brist på det...

Postat av: VEmpire

Låter som en utmärkt ide. Kolla upp och hör av er när ni vet. :)

2008-09-17 @ 19:32:29
URL: http://vempire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback