Utslagen

Så är man sjuk. Hurra för det finns ju inget att göra hemma på gården.... nehep! :P
Vaknade av att jag fått ett medelande i morse, Var och kollade till hästarna på sommar betet. Sen hem och somnade på soffan som en nockad kräfta medans sambon gick ut i skogen och plockade svamp. Vaknade fem timmar senare och tog mig en titt på idol. Är ingen fan av skiten, men måste säga att juryn är fan så mycket bättre en den gamla.

En dag ska jag lägga upp bilder på hur det ser ut här hemma på gården för dom som nu inte har pallats sig hit och tittat.
Hoppas att föräldrarna från Södertälje ska komma förbi snart. ;)

Dagens bild.


Kommentarer
Postat av: vampireslave

hallå! fin blogg du har nuförtiden! fick ju en chock när jag surfade in här. =) vi hajjar piken och kollar kalender och tågtider, hihi =D

Postat av: VEmpire

Ha ha. Vilken pik!? :P Kom när ni kan och vill. Alltid kul att träffa er. :)

2008-09-15 @ 16:21:58
URL: http://vempire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback